شنبه، آبان ۸

سولومون

هفته ي پيش با دوتا از رفقا " ملك سليمان نبي " را ديدم . نور پردازي ، صداگذاري ، آهنگ سازي و تصوير برداري خوبي داشت. فقط يك سوتي بزرگ داشت. آن هم صحنه ي كشتي سواري سليمان روي  باد . اگر آن صحنه نبود بهتر بود ، ولي نمي دانم اگر نبود فيلم چطور با پيروزي سليمان تمام مي شد .
نمي دانم كه سناريوي فيلم مبناي ديني – تاريخي داشت يا نه. به هر حال با/ بي مبنا فيلمي تخيلي بود از يورش شيطان ها به سرزمين سليمان.
شخصن از ديدن اش پشيمان نيستم ، يعني به ديدنش مي ارزيد . امين زندگاني ، براي نقش سليمان مناسب بود. چهره ي مهرباني دارد ، چه خوشحال باشد و چه غمگين . اما از انتخاب بازيگر ِ نقش برادر سليمان اصلن خوشم نيامد. طرف همان كسي بود كه در سريال يوسف از خواص يوسف بود. الهام حميدي هم كه انگار قرار است هميشه همسي پيامبر ها باشد !

۳ نظر:

صفورا گفت...

گفتی فیلم خوبی بود این همه ایراد گرفتی اگه بد بود چقدر ایراد می گرفتی!!!!
پس ما هم ببینیم اونوقت بهتر نظر می دیم

Unknown گفت...

فیلم ِ خوبی بود امّا فیلم نامه اش کاش قوی تر می بود

صفورا گفت...

سلام ببین من با این وبت مشکل دارم
خواستم کامنت بزارم نتونستم رفتم پستای قبلیت رو باز کردم
ی سوال پرسیدی خواستم جواب بدم
من خوزستانی هستم